Atsiskaitymas už paslaugas
- Titulinis
- Gyventojams
- Atsiskaitymas
- Atsiskaitymas už paslaugas
Už per atsiskaitymo laikotarpį suvartotą šilumos energiją patalpų šildymui, karštą vandenį, suteiktas karšto vandens apskaitos prietaiso aptarnavimo ir (ar) techninio aptarnavimo paslaugas vartotojas atsiskaito pagal pateiktą mokėjimo pranešimą (sąskaitą). Vartotojas sąskaitą turi apmokėti iki kito po atsiskaitomojo mėnesio einančio mėnesio paskutinės dienos.
AB „Šiaulių energija" teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę laiku neatsiskaičiusiems vartotojams priskaičiuoti delspinigius.
Sąskaitas, už AB „Šiaulių energija“ teikiamas paslaugas, galite apmokėti:
Internetu:
- AB Šiaulių bankas (adresu www.sb.lt);
- Luminor Bank, AS (adresu www.luminor.lt);
- AB SEB bankas (adresu www.seb.lt);
- „Swedbank“, AB (adresu www.swedbank.lt);
- UAB „Viena sąskaita“ (adresu www.vienasaskaita.lt)
- UAB Elektroninių mokėjimų agentūra (adresu www.e.ignitis.lt)
- UAB „Perlas Finance“ sąskaitų apmokėjimo platforma (adresu www.perlasgo.lt) arba mobilioji programėlė „Perlas Go“, kurią galite atsisiųsti iš App Store bei Google Play.
Įmokų surinkimo vietose*:
- „Narvesen“ parduotuvėse;
- „Lietuvos spauda“ kioskuose;
- „Perlas“ terminaluose;
- Prekybos tinklo „MAXIMA“ kasose;
- AB Lietuvos paštas skyriuose;
- „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriuose.
*Įmokas priimančios įstaigos gali taikyti įmokos priėmimo mokestį.
Gauti e. sąskaitą į savo banką ir pasirinkti sąskaitos sumos automatinį nuskaitymą:
- AB Šiaulių bankas (adresu www.sb.lt);
- AB SEB bankas (adresu www.seb.lt);
- „Swedbank“, AB (adresu www.swedbank.lt).
Paskutinį kartą redaguota:
2024-08-21