Atsiskaitymas už paslaugas

Už per atsiskaitymo laikotarpį suvartotą šilumos energiją patalpų šildymui, karštą vandenį, suteiktas karšto vandens apskaitos prietaiso aptarnavimo ir (ar) techninio aptarnavimo paslaugas vartotojas atsiskaito pagal pateiktą mokėjimo pranešimą (sąskaitą). Vartotojas sąskaitą turi apmokėti iki kito po atsiskaitomojo mėnesio einančio mėnesio paskutinės dienos.

AB „Šiaulių energija" teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę laiku neatsiskaičiusiems vartotojams priskaičiuoti delspinigius.

Sąskaitas, už AB „Šiaulių energija” teikiamas paslaugas, galite apmokėti:

Internetu:

                                                                       A screenshot of a cell phone

Description automatically generated  

Atlikdami mokėjimą pasirinkite paslaugą ĮMOKOS IR MOKESČIAI. Pildydami internetinį mokėjimo dokumentą, patikrinkite, ar tam skirtame lauke įrašėte (arba buvo nurodytas) mokėtojo kodą ir deklaravote karšto vandens skaitiklio rodmenis (jei esate karšto vandens vartotojas). Mokėtojo kodą rasite Jums pateiktoje sąskaitoje (jį sudaro 7 skaitmenys).

Įmokų surinkimo vietose*:

  • „Narvesen“ parduotuvėse;
  • „Perlas“ terminaluose;
  • Prekybos tinklo „MAXIMA“ kasose;
  • AB Lietuvos paštas skyriuose;
  • „PayPost“ klientų aptarnavimo skyriuose.

 *Įmokas priimančios įstaigos gali taikyti įmokos priėmimo mokestį.

Jeigu jūsų karšto vandens skaitiklių rodmenys nėra nuskaitomi nuotoliniu būdu, prieš atlikdami mokėjimą, mokėjimo vietoje nurodykite deklaruojamus karšto vandens skaitiklio (-ių) rodmenis.

Gauti  e. sąskaitą į savo banką ir pasirinkti sąskaitos sumos automatinį nuskaitymą:

Paskutinį kartą redaguota: 2024-10-01