Naujienos

AB „Šiaulių energija“ klientai aptarnaujami, laikantis tam tikrų rekomendacijų

2020 06 23

AB „Šiaulių energija“ nuo 2020 m. birželio 1 d atnaujino kontaktinį klientų aptarnavimą. Siekiant apsaugoti bendrovės darbuotojus ir klientus, nuo 2020 m. birželio 17 d. klientų aptarnavimas organizuojamas, laikantis Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2020 m. birželio 16  d. sprendimo Nr. V-1471 „Dėl valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų, valstybės ir savivaldybių valdomų įmonių darbo vietoms būtinų sąlygų“, Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministerijos ir Valstybinės darbo inspekcijos aktualių rekomendacijų.

AB „Šiaulių energija“ atnaujino kontaktinį klientų aptarnavimą vartotojų priimamajame Pramonės g. 10, Šiauliuose ir V. Dambrausko g. 15, Kuršėnuose. Tačiau bendrovės specialistai ir toliau teikia konsultacijas telefonu ir el. paštu, pagrindinius kontaktus rasite AB „Šiaulių energija“ tinklalapyje. Prašymus galite teikti el. paštu info@senergija.lt, jų formas rasite čia. Atsakymų į dažniausiai užduodamus klausimus ieškokite čia, jei nerasite Jums aktualaus, užpildykite pastarojo puslapio apačioje esančią klausimo formą.

Saugodami save ir kitus, nesilankykite AB „Šiaulių energija“, jeigu jaučiatės prastai ir Jums pasireiškė bent vienas iš šių susirgimų požymių: ūmios žarnyno infekcijos, viršutinių kvėpavimo takų ligos ir kiti susirgimai (karščiavimas, sloga, kosulys, čiaudulys, dusulys, pasunkėjęs kvėpavimas, viduriavimas, vėmimas ir pan.). Jums rūpimus klausimus padėsime išspręsti telefonu ir el. paštu.

Jei vis dėlto Jūsų klausimo sprendimui būtina atvykti į AB „Šiaulių energija“, lankytojams REKOMENDUOJAME dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones.

Prieš įeinant į vartotojų aptarnavimo salę prašome būtinai dezinfekuoti rankas prie įėjimo esančiu dezinfekciniu skysčiu. Jeigu negalite atlikti rankų dezinfekcijos, prašome mūvėti vienkartines pirštines, kurias rasite prie įėjimo į vartotojų aptarnavimo salę.

Pašome laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo. Kosint ir čiaudint burna ir nosis pridengiamos vienkartinėmis servetėlėmis (panaudotas iš karto išmesti į šiukšlių dėžę). Jeigu neturite servetėlių, būtina kosėti ir čiaudėti į sulenktos alkūnės linkį.

Laukiant kol Jus aptarnaus, rekomenduojama laikytis ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo nuo kitų klientų ar darbuotojų.

Būkime saugūs, sveiki, pozityvūs ir pasirūpinkime vieni kitais.



Paskutinį kartą redaguota: 2020-06-23