Klausimai - atsakymai Sąskaitos ir pažymos Kaip tapti bendrovės el. paslaugų portalo mano.senergija.lt vartotoju? Ar galima gauti sąskaitas elektroniniu paštu?

Kaip tapti bendrovės el. paslaugų portalo mano.senergija.lt vartotoju? Ar galima gauti sąskaitas elektroniniu paštu?

Siūlome Jums pasirinkti Bendrovės sąskaitos gavimo būdą elektroniniu paštu. Tai patogi alternatyva siunčiamai popierinei sąskaitai – mokėjimo sąskaita bus pateikta nedelsiant, kai tik bus suskaičiuoti mokėjimai už praėjusį atsiskaitymo laikotarpį, ne vėliau kaip kiekvieno mėnesio 10 dieną. 

               Sąskaitą elektroniniu paštu gauti galite prisijungę prie Bendrovės internetinės elektroninių paslaugų svetainės mano.senergija.lt.  Šioje svetainėje galite:

•              pamatyti savo sąskaitą už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas;

•              peržiūrėti per tris metus gautų sąskaitų archyvą;

•              pasirinkti Jums patogiausią sąskaitų pristatymo būdą (pavyzdžiui,  gauti sąskaitą tik elektroniniu paštu, atsisakant popierinių sąskaitų, ir taip prisidėti prie energijos taupymo bei aplinkos tausojimo);

•              deklaruoti karšto vandens skaitiklio (-ių) rodmenis.

               Jei dar nesate internetinės svetainės mano.senergija.lt elektroninių paslaugų vartotojas, laikinus prisijungimo duomenis galite rasti Jums siunčiamoje mokėjimo sąskaitoje (virš karšto vandens skaitiklių rodmenų deklaravimo lentelės). Jei buvote tapęs internetinės svetainės vartotoju, tačiau nebepamenate prisijungimo duomenų, ar turite kitų klausimų, susijusių su atsiskaitymu už bendrovės tiekiamas paslaugas, maloniai prašome kreiptis mokėjimo sąskaitoje nurodytu AB „Šiaulių energija“ informacijos telefonu arba el. pašto adresu.